fredag 16. november 2007

Hei!

Du er nå kommet til en ny blogg.

Her vil jeg sette et skråblikk på hendelser i byen Drøbak og resten av Frogn kommune - og i noen grad Follo forøvrig, hvis det skjer ting der som jeg synes det er verd å gjøre dere oppmerksom på eller kommentere.

Det meste kommer jeg til å skrive selv. Noe under fullt navn og noe under forskjellige merker som de som følger med, vil bli fortrolige med etter hvert. Kanskje vil jeg også få noen gjesteskribenter til å skrive her. Det gjenstår å se.

Stofftilgangen avgjør hvor ofte bloggen blir oppdatert.

Jeg vil legge ut lenker til andre nettsteder som behandler stoff som angår Drøbak og Follo, og håper at andre vil legge ut lenke til denne bloggen og mine øvrige nettsider.

På bloggen http://winther.blogg.no skriver jeg om forskjellige emner som er aktuelle i tiden.

På hjemmesiden http://home.online.no/~k-winth skriver jeg om slektsgransking og dokumenterer min og min kones slekt og familie.

Velkommen til blogging om Drøbak!

Hilsen
Kay Olav Winther d.e.

Ingen kommentarer: