søndag 3. oktober 2010

Jeg har vunnet 9 millioner kroner!

Jeg er kjempeheldig!
Uten engang å vite at jeg har deltatt, har jeg vunnnet 1.350.000 britiske pund.
Etter som kursen akkurat nå er 9,267 kroner, blir gevinsten på nærmere 9,3 millioner kroner.

Her er meldingen om det fantastiske lykketreffet:

"Attn Vinner:
Din e-post har nettopp vunnet summen av L 1,350,000.00 pund med den irske National Lottery. Din e-postadresse knyttet til: Billettnummer: 09-11-11
Referansenummer: SL/07/4009 for krav, Kontakt med din informasjon:
====================================
Navn: Mr Gary Millington
Lotteri KRAV / PAY-OUT INSTITUTT
E-post: process.clmfuds1@live.co.uk
=====================================
1.Name:Kay Olav Winther d.e.
2.Address: Skorkebergåsen 13, 1440 Drøbak, Norge/Norway
3.Nationality:Norsk/Norwegian
4.Age:73
5.Occupation:Pensjonist/retired og/and blogger
6.Phone:64930801
PS: dette er en gyldig datagenerert brev og krever ingen signatur.
========================================
Internasjonal koordinator Senior
Mrs Helen Albert"

Mange takk skal du Mrs Helen. Du er jammen snill.
Bare sendt meg pengene. Du har jo mail-adressen min, og da vet du sikkert også hvor jeg bor og alt det der. Men for sikkerhets skyld har jeg fylt ut skjemaet ovenfor. Alle opplysningene du finner der, er tilgjengelige flere steder på nettet. Både hver for seg og samlet.
Men OK. Her får du dem igjen.
Jeg gleder meg!
Nå skal det bli råd med både det ene og det andre.
Både for meg, barna og barnebarna mine.
For du lurer oss vel ikke, Mrs Helen Albert?
Det ville være gement.
Nå som du har spent forventningene så høyt.
Bare send pengene! Jeg kan knapt vente.
Og atter en gang: Tusen takk!

2 kommentarer:

Kristine sa...

Haha - så heldig du var, da. ;0)

winther sa...

Ja, nå planlegger jeg hva jeg skal bruke alle pengene til.