tirsdag 6. september 2011

Endret utseende

Dere som følger - eller har vært inne på denne bloggen tidligere - ser at den har endret utseende.
Det er ikke frivillig.
Plutselig forsvant det høyre feltet med oversikt over innlegg, lenker m.v.
Under arbeidet med å rette opp dette, forsvant også den opprinnelige utformingen, og Bloggers nåværende maler og fargeskala gjør det - så vidt jeg kan skjønne - ikke uten videre mulig å skifte tilbake til det opprinnelige utseendet.
Jeg jobber imidlertid med saken.
Bloggen kan derfor skifte utseende flere ganger før jeg eventuelt får rettet opp feilene og er kommet tilbake til en utforming som jeg er fornøyd med.
Denne labiliteten er jeg redd for at både dere og jeg må leve med.
Med hilsen fra en lettere oppgitt
Kay Olav Winther d.e.

Ingen kommentarer: