torsdag 3. april 2008

Var båthotellet en aprilspøk?

Om jeg lot meg lure og gikk på en aprilspøk i år?

Jeg vet ikke. Amtas oppslag om fløyta som lokker til seg Iberiasniler, gjennomskuet jeg. Med en gang. Når noe er for godt til å være sant, så er det nettopp det.

Men så var det den andre aprilspøken, da. At det skal bli båthotell i stedet for kunstgressbane ved Frogn videregående skole.

For det var en spøk, ikke sant?

Noe så dumt kan ikke politikerne ha funnet på. Ikke administrasjonen i kommunen heller. Dette må være klekket ut av Amtas humorredaksjon.

Industri skal vi jo ha på Holt- ikke klint opp i den videregående skolen.

Skjønt, jeg er ikke sikker. En bekreftelse fra Amta ville derfor være på sin plass. Slik at vi kan føle oss helt trygge på at oppslaget var en spøk. Og at ingen kan finne på noe så dumt. I virkeligheten. Selv ikke i Frogn.

Ingen kommentarer: