mandag 14. april 2008

Reaksjon fra Amta

I går fikk jeg denne mailen:

"Hei, og takk for informativ mail. Vi i Peppes Pizza AS er ydmyke ovenfor det ærverdige bygget i Drøbak, som tidligere huset Molle. Det er standard prosedyre å henge opp bannere for å informere vår adkomst til byen.
Jeg er enig i at dette ble feil på Molle fasaden, og har derfor gitt våre franchise takere å ta bannerne ned med umiddelbar virkning.
Vi ønsker deg og alle Drøbak beboere hjertelig velkommen til Peppes Pizza Drøbak fredag 9/5-08
Med vennlig hilsen
Roar Bautz
utbyggingssjef
Peppes Pizza AS"

Dette gjorde jeg ØB og Amta oppmerksom på.

Fra Amta fikk jeg følgende tilbakemelding:

"Goddag unge Winther
Det er en eneste grunn til at Peppes har fjernet duken. Påbud fra kommunen etter oppslag i Amta hvor vi påpekte skiltbestemmelsene i Drøbak. Neppe en tilfeldig blogg fra Winther.
Fortsatt god blogg
Pål Mørk"

Svaret og tonen taler for seg selv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde du ventet noe annet?

winther sa...

Nei! Men kanskje jeg i min naiivitet hadde håpet.