Klikk på bildene for å se større versjon
Lidl er historie, og Rema har tatt over lokalene på Dyrløkke. Rommelige lokaler og rikelig med parkeringsplass byr kundene velkommen.
Den nye Remabutikken er åpen og innbydende. Selv med masse varer og bredt sortement er det god plass til kunder og betjening.
Under åpningen i går ble kundene servert marsipankake med Rema-logo.
Rema har inntatt de tidligere Lidl-lokalene på Dyrløkke.
Resultatet er en moderne innbydende forretning med masse varer oversiktlig plassert i det store lokalet, og god plass til kundene. Her skal det ikke bli vanskelig å finne det man trenger.
Håndverkere og betjening har hatt noen intense dager for å få alt ferdig. På åpningen var det fortsatt litt småpirk å rette på, men alt i alt kunne de alle sammen med kjøpmannen selv, Pål Christian Sand, i spissen, puste lettet ut etter velgjort jobb og ønske kundene velkommen.
Og folk kom - for å handle og for å se.
Sjefen sjøl hadde mye å gjøre og måtte derfor tilbringe en del tid i de bakre gemakker, selv om han ideelt sett burde spankulert blant kundene og tatt i mot gratulasjoner, lykkeønskninger og uhemmet ros.
- Er du fornøyd med resultatet? spør vi en nærmest løpende Pål Christian Sand på veg fra et gjøremål til et annet.
- Ja, det er blitt meget fint. Det er som en ny verden. Vi har kjøpt inn en masse varer og stablet i hyllene, likevel er det god plass her, og den rommelige parkeringsplassen setter vi ekstra stor pris på.
- Du skulle vel nå vært i butikken og solt deg i glansen sammen med kundene?
- Det hadde vært hyggelig, og jeg prøver å være synlig så mye jeg kan, men det er en del som må gjøres.
Sier en glad og stolt kjøpmann Sand og nærmest løper til neste gjøremål.
Mens stadig nye kunder tar den nye, flotte butikken i nærmere øyesyn.
Så får vi bare håpe at de to Rema-forretningene i hver sin ende av Ullerudsletta ikke undergraver livsgrunnlaget for hverandre.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar