onsdag 22. juli 2009

Se og Hør i Drøbak



Foto: Kow d.e. 200709 ©

Klikk på bildene for å se større versjon






Øverst: Fikk man en ring eller flere på plass i ringspillet, kunne man velge premie fra et velfylt premiebord. Personen til høyre i bildet leter etter flaskepost i buskene.

Nederst: Det var ikke så mange tilskuere til å begynne med, men det tok seg opp da konserten begynte.

Se og Hørs sommerturné har besøkt Drøbak. Jeg vet ikke hvordan forhåndsannonseringen har vært, men jeg har ikke fått med meg at det celebre besøket skulle finne sted.
En skjebne jeg sikkert deler med mange for en god stund var det sparsomt med besøkende på den tidligere Esso-tomta i Lindtruppen.
Sladrebladet bød på jo-jo-konkurranse, ringspill - og flaskeposter som var godt gjemt i buskaset i nærheten av plassen. Ingen ble en reise rikere så lenge jeg var der.
Da konserten med bl. a. Christian Engebretsen tok til, fyltes plassen opp, men da var jeg gått.
Om reklamejippoet fører til økt salg av blader, gjenstår å se.
Det gjelder selvfølgelig å synes i landskapet, men de fleste kjenner vel bladet allerede og vet mer enn godt nok hva det har å by på.
Selv holder jeg meg til vitsene.
Å tørke meg med badehåndkle med Se og Hør reklame på, har jeg ikke noe i mot.
Min bading foregår i all hovedsak hjemme på badet - så reklameeffekten er kanskje begrenset.
Men håndkledet er fint det.

Ingen kommentarer: